هشدار فوق دکترای سم شناسی؛

شیر آلوده است؛ فعلا شیر نخرید!


۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷ | کد خبر: ۵۰۸۶ چاپ

کلانشهر: صبح امروز در برنامه‌ی سلام صبح بخیر شبکه سوم صدا و سیما، بهادر حاجی محمدی ، فوق دکترای سم شناسی مواد عذایی و بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران ادعا کرد بر اساس تحقیقات متعدد انجام شده اکثر شیرهای عرضه شده در کشور حاوی سم آفلاتوکسین است که دریافت میزان بیش از حد آن درصد احتمال ابتلا به سرطان کبد را افزایش می‌دهد. 

نظرات شما:

رضا 1 بهمن 1398 ساعت 03:11

اول خوبه ادب داشته باشید. دوم، شما خودت در صنایع شیر چه اطلاعاتی داری؟ سوم، مردم عقل دارند و سبک سنگین میکنن. به شعور مردم توهین نکنید. راست و دروغش با مخاطبه.

نظر دهید - پسندیدم 0

ناصر تولی 30 دی 1398 ساعت 04:10

آقا یه نظر قطعی بدین لطفا و از صدا و سیما اطلاع رسانی کنید

نظر دهید - پسندیدم 1

ارمین 30 دی 1398 ساعت 01:10

اینا تا مارو نکشن ول کن نیستن:-)

نظر دهید - پسندیدم 1

نادر افشار 29 دی 1398 ساعت 12:10

با سلام.چرا در مورد شیرهای آلوده به اکسیتوسین،مستند سازی نمیشه و اگه صحت داره چرا جدی گرفته نمیشه.پیغام دیگری به دستمان رسیده که خلاف این گفته ها را میگوید به کدام میشود اعتماد کرد؟!!!! لطفا در صورت امکان آمارتان را پخش کنید.

نظر دهید - پسندیدم 0

مرجانی 29 دی 1398 ساعت 09:10

کلانشهر: صبح امروز در برنامه ی سلام صبح بخیر شبکه سوم صدا و سیما، بهادر حاجی محمدی ، فوق دکترای سم شناسی مواد عذایی و بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران ادعا کرد بر اساس تحقیقات متعدد انجام شده اکثر شیرهای عرضه شده در کشور حاوی سم آفلاتوکسین است که دریافت میزان بیش از حد آن درصد احتمال ابتلا به سرطان کبد را افزایش می دهد.

سلام متاسفانه ازطریق رسانه شما پیامی در فضای مجازی در حال دست بدست شدن می باشد که اصلا صحت نداشته ودقیقا تولید ملی رانشانه گرفته اید وباعث زیان وازکاربی کار کردن قشری ازجامعه می شوید که باید جوابگوی آن باشید این خبر طی گزارشات وزارت بهداشت توسط ایسنا با کد خبر 1343563واداره استاندارد کذب وبی اساس بوده وخانم دکتر ربابه شیخ الاسلامی نیز طی پیام صوتی این مورد راکاملا رد نموده است.
نماینده کارکنان صنایع شیر ایران درشورای اسلامی کار وعضوشورای عالی کار

نظر دهید - پسندیدم 0

Retail 28 دی 1398 ساعت 11:10

حرف مفته تمام آزمایشات شرکتها تحت کنترل سازمان های ذیربط است این مجری دلقک ویدیو چک میخواد چند هزار خانواده رو از نون خوردن بیندازه بی شعورها شما که صنعت شیر و نمی شناسیدغلط میکنید نظر میدید

نظر دهید - پسندیدم 4

نظر شما:

security code