رشت؛ میزبان مسابقات بین المللی وزنه برداری

کلانشهر : فرماندار رشت گفت: رقابت های وزنه برداری بین المللی جام جهان پهلوان نامجو 12 لغایت 16 بهمن ماه جاری د رشت برگزار می شود.

میرشمس مومنی زاده امروز در ستاد هماهنگی مسابقات بین المللی وزنه برداری جهان پهلوان نامجو که در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: رقابت های وزنه برداری بین المللی جام جهان پهلوان نامجو 12 لغایت 16 بهمن ماه جاری در سالن 6 هزار نفره شهر رشت برگزار می شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه هماهنگی های لازم اجرایی، امنیتی، انتظامی، فرهنگی و هنری در راستای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در رشت انجام گرفته است، افزود: با توجه به اینکه همزمانی این رویداد با ایام الله دهه فجر، دارای بازتاب جهانی خواهد بود؛ لذا با اثرات فرهنگی و اجتماعی این مسابقات، لازم است همه با جدیت و پشتکار لازم به برگزاری باشکوه مسابقات بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه در طول برگزاری مسابقات باید اکیپ خدماتی و امدادی در محل برگزاری مسابقات مستقر باشند، گفت: با توجه به این مسابقات بین المللی وزنه برداری جام پهلوان نامجو بصورت زنده از چند شبکه خارجی و داخلی پخش خواهد شد، لذا اعضای ستاد ضمن هماهنگی های لازم باید نسبت به رعایت اصول دیپلماتیک اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار رشت ادامه داد: با توجه به حساسیت های موجود برگزاری این مسابقات تاثیر بسیاری در ارتقای جایگاه مردم ایران در مجامع جهانی دارد.

وی بیان کرد: با توجه به هزینه های سنگین این مسابقه، دستگاه های عضو ستاد در راستای اجرای امور محوله به دنبال تامین منابع نباشند و با تکیه بر منابع داخلی به برگزاری باشکوه این مسابقات کمک کنند.

در ادامه حیدری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اهمیت ورزش، گفت: این رویداد بین المللی که به میزبانی استان گیلان برگزار می شود، دارای ابعاد جهانی خواهد بود لذا انتظار می رود با کمترین اهمال نسبت به برگزاری آن اقدام شود.

وی افزود: ضرورت دارد هر سازمان با توجه به مصوبات کمیته اجرایی، موانع را پیش بینی و رفع کند چراکه به دلیل تقارن این مسابقات با ایام دهه مبارک فجر، برگزاری با شکوه آن می تواند نشاندهنده عظمت انقلاب اسلامی باشد لذا می طلبد مدیران ما از بعد ملی و میهنی به این قضیه نگاه کنند تا وجه جمهوری اسلامی به مجامع ملی شناسانده شود و بر اقتدارش بیافزاید.

 

 

ایسنا