رئیس اورژانس کرمان گفت: تا شامگاه جمعه، ۱۹ بهمن، همه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان کرمانی از بیمارستان ترخیص شدند و فقط یک نفر بستری است.

کلانشهر: دکتر سیدمحمد صابری در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: از ۳۵ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان کرمانی(که شامگاه پنج شنبه، ۱۸ بهمن رخ داد) تا ساعت ۲۲ شامگاه جمعه(۱۹ بهمن)، تعداد ۳۴ نفر از بیمارستان ترخیص شدند.
وی افزود: در حال حاضر فقط یک نفر با حال عمومی مساعد در بیمارستان بستری است.
در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر پایه دوازدهم دبیرستان فرزانگان کرمان، ۶ نفر از جمله چهار دانش آموز جان خود را از دست دادند.
این حادثه در مسیر بازگشت از اردوی شهداد، در محل دوراهی سیرچ (محور کرمان - ماهان) رخ داد.