اهداف نظام اسلامی در سایه وحدت و انسجام تداوم می یابد

معاون سیاسی فرمانداری رشت گفت: آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی در سایه وحدت و انسجام تداوم می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، علیرضا انصاری در جلسه ستاد بانوان که با حضور بانوان شاغل در ادارات شهرستان، در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستاته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و دهه مبارک فجر فرصت بسیار مغتنمی است تا بیعت مجددی با آرمان‌های نظام اسلامی داشته باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت با گرامیداشت دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر باید تبیین گر دستاوردهای نظام اسلامی طی چهل سال گذشته باشد، نگاهی هم به تهدیدات و آسیب‌های نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

انصاری با اشاره به نقش حمایتی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تمام تلاش و اهداف مردم برای پیروزی انقلاب در شعار محوری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مشهود است، مردم می‌خواستند خود سرنوشت کشور را رقم بزنند و تا پای جان برای تحقق آرمان‌هایشان تلاش کردند، از اینرو باید نسل جوان ما بیش از پیش با این تاریخ و فرهنگ آشنا شوند تا بتوانند به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی ادامه داد: آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی در سایه وحدت و انسجام تداوم می‌یابد. بنابراین دسته بندی کردن و انشقاق و تفرقه بین مردم، ناامید کردن آنان، از بین بردن اعتماد مردم سد راه انقلاب خواهد بود.

انصاری تاکید کرد: باید در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر آرمان‌های انقلاب را برجسته کنیم، در برنامه‌ریزی‌ها ایام دهه فجر به دنبال برنامه‌های باشکوه‌ و با کیفیت‌تر و ابتکاری باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری رشت تصریح کرد: از ابزار هنر برای بیان دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی بهره مند شویم. همچنین از گروه‌های مردم نهاد و موسسات مردمی در برگزاری برنامه‌ها برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر به دنبال تقویت گفتمان بین نسلی باشیم، تصریح کرد: سعی کنیم از مشارکت نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم تا آنان نیز با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

انصاری در خصوص فعالیت کمیته بانوان در ستاد اجرای برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم زنان در آیین‌ها و برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشنا سازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف مهم کمیته بانوان است.

نظر شما:

security code