امداد رسانی به ۵ مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل

کلانشهر : رئیس جمعیت هلال احمر بندر مرزی آستارا گفت: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، امدادگران پایگاه شهید آهنی صیادلر در بخش مرکزی این شهرستان به پنج مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل امداد رسانی کردند.

حسین خورشیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به سانحه رانندگی در واپسین لحظات شب گذشته دوم بهمن اشاره کرد و توضیح داد: در این سانحه یک دستگاه خودروی پژو پرشیا در منطقه بهارستان واژگون شد که دو نفر دچار حادثه شدند.

وی اضافه کرد: در این تصادف یک نفر به شکل سرپایی درمان شد و سرنشین دیگر به دلیل شدت جراحات با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اعزام شد.

خورشیدی به سانحه رانندگی دوم اشاره کرد و افزود: یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه سوناتا برخورد کردند که در این تصادف ۳ نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه تصادف مذکور عصر روز گذشته (دوم بهمن) در منطقه صیادلر و روبروی پایگاه امداد و نجات جاده ای رخ داد، ادامه داد: از دو نفر مصدوم این سانحه یک نفر به شکل سرپایی و دیگری پس از انتقال به مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، توسط اورژانس ۱۱۵ تحت درمان قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا در بخش پایانی سخنان خود، خطاب به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش های اخیر و لغزنده بودن سطح جاده ها، ضمن تردد با سرعت مطمئنه، کلیه اصول رانندگی را رعایت کنند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

وی به مسافران توصیه کرد در حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

 

 

ایسنا