مرگ خاموش در آستارا دو قربانی گرفت


۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۶ | کد خبر: ۵۱۵۵ چاپ
مرگ خاموش در آستارا دو قربانی گرفت

کلانشهر : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از مرگ دو نفر در اثر استنشاق گاز دی‌اکسید کربن در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمد نمازی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا از فوت دو نفر در اثر استنشاق گاز دی‌اکسید کربن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: جسد افراد فوت‌شده با دستور مقام قضایی جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل‌شده است.

وی ضمن تشریح علت فوت این دو شهروند 33 و 49 ساله تصریح کرد: زن 33 ساله که ساکن روستای ویرومونی از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود در اثر روشن بودن طولانی‌مدت آبگرمکن دیواری، مسموم و دچار خفگی منجر به فوت‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا علت فوت مرد 49 ساله را استنشاق گاز دی‌اکسید کربن حاصل از روشن بودن طولانی‌مدت گاز پیک‌نیک در داخل کابین کامیون عنوان کرد و گفت: متوفی حین استراحت در داخل کابین کامیون، دچار خفگی منجر به فوت‌شده است.

نمازی همچنین از کشف 980 قطعه مرغ زنده فاقد مجاز دامپزشکی و حمل به ارزش 160 میلیون از دو دستگاه خودروی باری نیسان در ایست بازرسی سه‌راه قلعه شهرستان آستارا خبر داد و بیان کرد: در همین راستا، دو نفر 23 و 49 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.