رئیس نهاد رهبری دانشگاه ها:

آتش زدن کتب علمی ساحت علم را خدشه دار می کند


۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۹ | کد خبر: ۵۱۷۴ چاپ
آتش زدن کتب علمی ساحت علم را خدشه دار می کند

کلانشهر: رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن خطای بزرگی است که ساحت علم، عقل و منطق را خدشه دار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «به یاری خداوند متعال و برکت انقلاب اسلامی فضای علمی کشور به سطحی از تکثر ذیل عقلانیت انقلابی رسیده است که اگر کسی ادعای علمی داشته باشد بتواند از طریق مختلف آن را محک زده و نیازی به کارهای رادیکال نداشته باشد.

اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن خطای بزرگی است که ساحت علم، عقل و منطق را خدشه دار می‌کند اگر این اقدام توسط فردی که ملبس به ردای روحانیت است، صورت گیرد که خطایی مضاعف است.

بر هر پژوهشگر مدعی علمی لازم است اگر حرفی متقن و چارچوب‌مند دارد در مجاری پیش بینی شده پیگیری کند و الا اقدامات مذبوحانه ای از جنس آن انجام شده است حتماً نتیجه‌ای جز این انشقاق و دودستگی، وهن روحانیت و آب به آسیاب دشمن ریختن ندارد.

متأسفانه ترک برگزاری جلسات مناظره و جدال احسن، برخی را به شیوه‌های ناپسند کشانده که محکوم است.

در این بین جالب است برخی دایه‌های مهربان‌تر از مادر مانند بی بی سی فارسی که در مقابل هیچ کتابسوزی حتی کتاب‌های مقدس نظیر قرآن هیچ واکنشی نداشتند حالا در برابر سوزاندن کتاب پزشکی با نیت دامن به شکاف‌های اجتماعی تمام وقت وارد ماجرا شده اند.»

نظر شما:

security code