مذاکرات هیات های کارشناسی ایران، روسیه و چین از ظهر امروز سه شنبه ، پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران در مسکو آغاز شده است.

روز گذشته بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه و دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از برگزاری نشست سه جانبه ایران، چین و روسیه در مسکو خبر داده بودند.
«اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز در نشست خبری روز دوشنبه گفته بود: در رابطه با موضوع هسته ای به طور مستمر با طرف های مقابل یعنی سه کشور اروپایی، چین و روسیه در حال رایزنی و مذاکره بوده و هستیم. ظرف امروز و فردا یک نشست سه جانبه دیگر در مسکو داریم که چین و روسیه و ایران در مورد جنبه های مختلف مرتبط با موضوع هسته ای، برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ گفت و گو خواهند کرد.
سه کشور ایران، روسیه و چین ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ نیز نشستی در پکن با حضور «ماجائوشو» معاون وزیر امور خارجه چین، «کاظم غریب آبادی» معاون وزیر امور خارجه ایران و «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره برنامه هسته ای ایران و موضوعات دیگر برگزار کردند.
گفتوگوهای ایران و آمریکا با رضایت چهار طرف و پیشرفت در موضوع تنگه هرمز
شمایل ها و اشیای مقدس ربوده شده را به کلیسای روسها بازگردانید
اتمام کار تملک زمین برای احداث راهآهن رشت – آستارا به طول ۱۶۲ کیلومتر
سفر یک هیات قطری به تهران
تصویب قطعنامه ضدایرانی در نشست شورای حکام آژانس اتمی
بیشترین دارایی های مسدودشده ایران در چین نگهداری می شود