ارسلان زارع، استاندار گیلان:

توجه به ایجاد اشتغال، محوری ترین بخش پروژه های دهه فجر


۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۶ | کد خبر: ۵۲۸۰ چاپ
توجه به ایجاد اشتغال، محوری ترین بخش پروژه های دهه فجر

کلانشهر _ گروه سیاسی: توجه به ایجاد اشتغال محوری ترین موضوع پروژه های دهه فجر
استاندار گیلان گفت: امسال نسبت به سال گذشته پروژه هایی که منجر به ایجاد اشتغال شده اند در اولویت موضوع این دهه مبارک قرار کرفتند.
ارسلان زارع در مراسم تجدید میثاق با شهدای رشت که به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر در حال انجام است، گفت: توفیق روز افزون ایران همیشه سربلند آرزوی خدمتگزاران نظام است.
وی با گرامیداشت دهه فجر، افزود: یاد و خاطره همه شهدا برای مردم و مسولین گرامی است و ما همه امنیت و اقتدار کشور را مرهون همین شهدا هستیم.
زارع ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران شروع راه پرافتخار برای ملت شد و این دهه یادآور پیروزی بزرگی است که با وحدت کلمه و پیروی از رهبری حاصل شد.
وی تصریح کرد: امروز یکبار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق می کنیم.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه در سالجاری با همه سختی ها و فشار های ناشی از تحریم های ظالمانه که به کشور ما وارد شد،مردم با سربلندی مهیای جشن پیروزی انقلاب شدند، گفت:
امسال 955 با اعتباری بالغ بر 2459 میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در گیلان افتتاح می شود که 1521میلیارد تومان از این اعتبار توسط بخش خصوصی در بخش های تولیدی و اشتغالزایی است.
زارع گفت: این پروژه ها به نسبت سال گذشته به لحاظ مبلغ 33 درصد رشد دارد.
وی گفت: رویکرد توجه به ایجاد اشتغال که دغدغه مردم از محوری ترین پروژه های دها فجر قرار گرفته است و رشد مطلوبی در این زمینه از آن گیلان شده است.
وی افزود: همه مردم انقلاب اسلامی را از آن خود می دانند و امسال جشن های این پیروزی بزرگ را به برکت خون شهدا به خصوص شهید سردار سلیمانی امسال جشن های انقلاب را با نشاط تر برگزار می کنند.
استاندار گفت: مردم گیلان همواره در عرصه های مختلف از نظام و ارزش های شهدا پیشگام هستند و ما نیز هرروزه احساس وظیفه سنگینی برای خدمت به مردم استان داریم.

نظر شما:

security code