با اعلام تایید صلاحیت شدگان جدید رشت از سوی شورای نگهبان:

۵ کاندیدای جدید در سودای دومِ اسفند


۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۴ | کد خبر: ۵۲۹۸ چاپ
۵ کاندیدای جدید در سودای دومِ اسفند

اختصاصی کلانشهر: پس از آنکه هیات مرکزی ناظر بر انتخابات بخش قابل توجهی از کاندیداهای  نمایندگی مجلس یازدهم را رد صلاحیت کرد، انتقادات بسیاری متوجه این نهاد شد. پس از دریافت اعتراضات کاندیدای رد صلاحیت شده مقرر شد تا شورای نگهبان در بررسی مجدد خود، صلاحیت برخی از کاندیدها را بررسی کند. افت و خیز انتخابات پرحاشیه دوم اسفند تا جایی ادامه داشت که عباس کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در مصاحبه با ایسنا گفت: احتمالا بخش زیادی از ردصلاحیت شدگان، در مرحله بازنگری تایید صلاحیت خواهند شد. 

این اتفاق درحالی رخ داد که باز هم بسیاری از نمایندگان مجلس پیشین نظیر محمود صادقی، علی مطهری و غلامعلی جعفرزاده رد صلاحیت شدند. حواشی انتخابات در رشت هم برقرار بود و در نهایت پس از اعتراض جمشید رسایی و مسعود اسلامی، دو کاندید شاخص رد صلاحیت شده، رسایی شانس شرکت در انتخابات را از دست داد و اسلامی در بررسی مجدد شورای نگهبان خود را برای انتخابات دوم اسفند آماده کرد.

نامه‌ی زیر، نامه‌ی دریافتی اسلامی از فرمانداری رشت است که برای نخستین بار در کلانشهر منتشر می‌شود.

مسعود اسلامی

همچنین چهار کاندید تایید صلاحیت شده دیگر در رشت عبارت‌اند از اسماعیل سرایی، علیرضا محمدی، محمدرضا زیبایی و حسین رضاپور لاشه که به زودی باید رقابت برای انتخابات را آغاز کنند. 

نظر شما:

security code