با حضور در جمع برترین های لیگ کاراته وان

پنج گیلانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند


۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۳ | کد خبر: ۵۳ چاپ
پنج گیلانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند

در پایان اولین مرحله از لیگ کاراته وان ایران، پنج گیلانی با حضور در جمع چهار کاراته کای برتر وزن خود جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

به گزارش کلانشهر24 به نقل از خبرگزاری فارس، اولین مرحله از لیگ کاراته وان ایران با شناخت نفرات برتر به پایان رسید و چهار نفر برتر دو بخش کومیته و کاتا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در رده سنی نوجوانان در کاتای انفرادی در وزن منفی 57 کیلوگرم سید مبین سادات صدیقی با کسب 1350 امتیاز حائز رنکینگ سوم شد و به همراه محمدحسین شیرصفت، علی ابراهیمی و امیرحسین آقایی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

در رده سنی جوانان و در بخش کاتا انفرادی رضا گرامی از گیلان با کسب 1170 امتیاز حائر رنکینگ چهار شد و به همراه احمدرضا محمودی، مجید وکیلی و متین زارع به اردوی تیم ملی دعوت شد.

در رده سنی جوانان و در بخش کومیته در وزن مثبت 76 کیلوگرم محسن صفرنژاد از گیلان با کسب 1665 امتیاز حائر رنکینگ سوم شد و به همراه محمدهادی طاهری، دانیال رفعت و علی خانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

در رده سنی نوجوانان و در بخش کومیته در وزن منفی 47 کیلوگرم مازیار حبیب پور با کسب 2205 امتیاز و سید محمدامین صالحی با کسب 1710 امتیاز به ترتیب حائز رنکینگ‌های دوم و سوم شدند و به همراه محمدرضا سواری و محمدصادق بیگدلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش فارس، در پایان اولین مرحله از لیگ کاراته وان ایران چهار کاراته کای برتر کشورمان در دو بخش دختران و پسران در دو بخش کاتا و کومیته نوجوان و جوانان به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

نظر شما:

security code