سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در پی وقوع انفجار مهیب در بندر شهید رجایی بندرعباس، نیروهای اورژانس به سرعت به حالت آماده باش درآمدند و تاکنون ۲۸۱ مصدوم حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با اشاره به تمهیدات ویژه برای مقابله با ابعاد احتمالی حادثه، گفت: اورژانس شیراز نیز در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و هماهنگی های لازم برای پذیرش مصدومان احتمالی انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین اورژانس هوایی جهرم و لار نیز در آماده باش کامل به سر می برند و بالگرد امدادی اورژانس از لارستان برای امدادرسانی به مصدومان حادثه به پرواز درآمده است.
به گفته وی، مصدومان به بیمارستان های شهید محمدی،سیدالشهدا، خاتم الانبیا، صاحب الزمان و خلیج فارس انتقال داده شدند.
نظر شما: