باند شمالی آزادراه منجیل به رودبار مسدود شد


۱۴۰۴/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۲ | کد خبر: ۵۳۳۴۴ چاپ

رئیس پلیس راه گیلان از انسداد باند شمالی آزادراه منجیل به رودبار در برخی از روز های هفته خبر داد.

باند شمالی آزادراه منجیل به رودبار مسدود شد
کلانشهر: سرهنگ جاور صفاری گفت: به دلیل اجرای عملیات تکمیل ساخت قطعه ۲ الف آزادراه منجیل-رودبار در موقعیت محور آزادراه قزوین به رشت، باند شمالی این محور از کیلومتر ۳۱ تا ۳۹ در برخی روز ها مسدود است.

وی افزود: از امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته به صورت ۲۴ ساعته این محور مسدود است.
رییس پلیس راه گیلان گفت: روز های پنجشنبه و جمعه این محور باز است.
سرهنگ جاور صفاری گفت: در زمان اجرای عملیات تکمیل این قطعه، رانندگان می توانند از مسیر جایگزین محور قدیم منجیل به رودبار تردد کنند.