جعفرزاده همچنان معترض است؟


۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۲ | کد خبر: ۵۴۰۵ چاپ

کلانشهر _ گروه سیاسی: پس از آنکه چند هفته پیش نتایج اولیه بررسی صلاحیت نمایندگان مجلس منتشر شد، غلامعلی جعرزاده، نماینده رشت در مجلس دهم تنها نماینده‌ای بود که از رقبایش عقب ماند و نتوانست مانند جبار کوچکی‌نژاد و محمدصادق حسنی، از فیلترهای سفت و سخت شورای نگهبان عبور کند. 

جعفرزاده همچنان معترض است؟

جعفرزاده پس از اعلام خبر رد صلاحیتش گفته بود: «اگرچه تمایلی به شرکت در انتخابات ندارم اما به خاطر مردم و طرفدارانم نامه اعتراض به رای شورای نگهبان را تقدیم این نهاد خواهم کرد.»

این درحالی بود که در بررسی مجدد، و پس از آنکه شورای نگهبان صلاحیت بخش زیادی از ردصلاحیت شدگان را تایید کرد، باز هم جعفرزاده نتوانست جایی در لیست جدید شورای نگهبان داشته باشد. او پس از این اتفاق در توییترش نوشت: 

«‏بنا به اعلام ‎وزارت کشور بعد از دو دوره نمایندگی مردم شریف ‎شهرستان رشت در ‎مجلس ‎رد صلاحیت شدم اگر خدای ناخواسته جنگی اتفاق افتاد و بسیجی مخلص بی ترمز خواستید در خدمتم! تنها جانباز بسیجی بالای هفتاد درصد قطع نخاع ویلچری مجلس.»

 

این توییت جعفرزاده بسیار دیده شد و انتقادات و تحسین‌های بسیاری را برانگیخت. اما این پایان کار نبود؛ او در تازه‌ترین توییت خود که ساعاتی پیش منتشر شده است، دوباره تلویحا به رد صلاحیت خود اعتراض کرده است.

توییت جعفرزاده

 

باید دید با وجود چنین شرایطی و درحالی که هنوز در کش و قوس انتخابات خبرهایی از تایید صلاحیت مجددا نمایندگان به گوش می‌رسد، توییت جعفرزاده خبر از حکم قطعی شورای نگهبان دارد یا او همچنان به ردصلاحیتش معترض است؟