رئیس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی اعلام کرد: در پاسخ به استعلام دستگاه های اجرایی در خصوص نحوه فعالیت دستگاه ها در شرایط فعلی،بر دایر بودن تمام ادارات و ارائه خدمات طبق روال معمول تأکید کرد.

بازگشت کارکنان دستگاه‌های اجرایی به فعالیت عادی از فردا/ امکان دورکاری با ابلاغ استانداران
کلانشهر: علاءالدین رفیع زاده-رئیس سازمان اداری و استخدامی -  با اشاره بر دایر بودن تمام ادارات و ارائه خدمات طبق روال معمول از فردا تأکید کرد و گفت: نحوه فعالیت کارکنان دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی، بهداشتی و درمانی بر اساس تصمیم گیری مراجع ذی صلاح خواهد بود. 

همچنین در این بخشنامه بر امکان دورکاری کارکنان با تصمیم بالاترین مقام دستگاه اجرایی و استانداران و نیز شناورسازی ساعت کار نیروهای انسانی اشاره شده است، به نحوی که وقفه ای در فرآیندخدمات رسانی ایجاد نشود.