رئیس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی اعلام کرد: در پاسخ به استعلام دستگاه های اجرایی در خصوص نحوه فعالیت دستگاه ها در شرایط فعلی،بر دایر بودن تمام ادارات و ارائه خدمات طبق روال معمول تأکید کرد.

همچنین در این بخشنامه بر امکان دورکاری کارکنان با تصمیم بالاترین مقام دستگاه اجرایی و استانداران و نیز شناورسازی ساعت کار نیروهای انسانی اشاره شده است، به نحوی که وقفه ای در فرآیندخدمات رسانی ایجاد نشود.
برنامه جدید دولت برای نیروهای شرکتی/ حقوق و مزایای کارکنان کم نمیشود