مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به عدم قصد ایران برای حرکت به سمت سلاح هسته ای اذعان کرد.

مدیرکل آژانس بامداد چهارشنبه و در مصاحبه با شبکه سی ان ان با اشاره به یافته های این نهاد درباره برنامه هسته ای ایران، گفت که «ما هیچ مدرکی مبنی بر تلاش سیستماتیک ایران برای حرکت به سمت سلاح هسته ای نداشتیم».
ایران بارها تاکید کرده که سلاح هسته ای در سیاست های دفاعی این کشور جایی ندارد و هرگز به دنبال ساخت این نوع از سلاح ها نبوده است.
گروسی در بخش دیگری از این مصاحبه به میزان آسیب های وارده به تاسیسات هسته ای ایران در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که در این حملات برنامه هسته ای ایران «به عقب بازگشته اما قابلیت های غنی سازی همچنان وجود دارد».
آیا ترامپ دست از محاصره دریایی می کشد؟