اعزام ۸ اکیپ از مازندران و مرکزی به گیلان


۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۲ | کد خبر: ۵۴۴۲ چاپ
اعزام ۸ اکیپ از مازندران و مرکزی به گیلان

کلانشهر : مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: ۸ اکیپ عملیاتی و اجرایی از استان‌های مازندران و مرکزی با ۴۰ نفر نیروی انسانی به استان گیلان اعزام شده اند.

عظیم بلبل آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آنها قطع شده است، گفت: با تلاش شبانه روزی گروه‌های عملیاتی و اجرایی، پست‌های فشار قوی آستانه، کوچصفهان و صومعه سرا برق دار شدند.

وی ادامه داد: که با اضافه شدن اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی استان‌های مازندران و مرکزی، هر چه سریع‌تر تلاش خواهیم کرد تا خطوط و پست‌های برق را که از مدار خارج شده‌اند، برق دار و به مدار بیاوریم.

بلبل آبادی گفت: عمده مشکل در این خصوص، مسدود بودن جاده‌ها و عدم دسترسی به دکل‌های خطوط فشار قوی می‌باشد که با حل شدن این مشکل، در اسرع وقت خطوط از مدار خارج شده را برق دار خواهیم کرد.

وی افزود: حجم بارش‌ها و گستردگی خرابی تجهیزات و تأسیسات برق به حدی است که علی رغم تلاش شبانه روزی اکیپ‌های عملیاتی، رفع کامل خرابی‌ها تاکنون میسر نشده است و انتظار صبر و شکیبایی از مردم شریف و فهیم استان گیلان را داریم تا بتوانیم در ساعات آینده، تمامی پست‌های برق و خطوط فشار قوی برق را به وارد مدار کنیم.

 

 

مهر