پیرامون عملکرد ضعیف شرکت توزیع برق گیلان:
«۱۲۱» شماره ای که پاسخگو نبود
۲۳ بهمن ۹۸ - ۱۶:۰۵ چاپ
«۱۲۱» شماره ای که پاسخگو نبود

کلانشهر _ گروه اجتماعی: «۱۲۱» سامانه‌ای است که شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان آن را در اختیار مشترکانش قرار داده است تا در موقع بروز خرابی، مردم به این نهاد گزارش خرابی بدهند.
شماره‌ای که از دیروز و پس از تماس مکرر شهروندان اشغال بوده است.
بسیاری از شهروندان با ارسال پیام‌هایی به کلانشهر از وضعیت این سامانه گلایه کردند. سامانه‌ای که یا اشغال است یا اگر هم به مرکز وصل شود کسی پاسخگوی تماس شهروندان نیست.
دیروز، آقای دباغیان یکی از مخاطبان کلانشهر که در خیابان رودباری سکونت دارد پس از ارتباط با کلانشهر گفت:
ما گزارش قطعی برق در خیابان رودباری را به اداره برق اعلام کردیم اما آن‌ها گفتند تاکنون ۸۰۰ گزارش خرابی دریافت کرده‌اند و رسیدگی به همه این‌ها زمان می‌برد.
قطعی برق در استان گیلان بیمارستان‌ها را هم درگیر کرد. خانم حمیدی یکی دیگر از مخاطبان کلانشهر با ارسال پیامی از وضعیت بغرنج بیمارستان آریا گزارش داد.
بنا به گفته‌ی او: بیماران بدحال برای بستری شدن در بیمارستان آریا با مشکل روبه‌رو هستند و اتاق‌های بیمارستان به شدت سردند. بنا به اظهارات او بخش‌های رادیوِلوژی، سی‌ تی اسکن و سایر امکانات عکسبرداری بیمارستان هم به دلیل قطعی برق امکان فعالیت ندارند.

نظر شما:

security code