گزارش تصویری؛گیلانی ها در «جمعه خشم» علیه تجاوز اسراییل به خاک وطن راهپیمایی کردند

اختصاصی کلانشهر: الهه فلاح- نماز جمعه امروز گیلان با حضور گسترده مردم رشت و به امامت آیت الله رسول فلاحتی در مصلی رشت برگزار شد.
نمازگزاران بعد از نماز با برگزاری راهپیمایی با عنوان «جمعه خشم» تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران را محکوم کردند و علیه جنایتهای اسراییل شعار دادند.
مردم رشت همچنین با شعارهایی علیه آمریکا،حاکمان این کشور را هم شریک جنایتهای رژیم اسراییل دانستند.