فرماندار صومعه سرا :

آب ۲۶۰۰ مشترک روستایی صومعه سرا قطع است


۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۲ | کد خبر: ۵۴۶۷ چاپ
آب ۲۶۰۰ مشترک روستایی صومعه سرا قطع است

کلانشهر : فرماندار صومعه سرا گفت: آب آشامیدنی ۲۶۰۰ مشترک در ۱۵ روستا قطع است که تلاش ها برای رفع قطعی ها ادامه دارد.

سید جلال سید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۵ روستایی شهرستان صومعه سرا با قطعی برق مواجه هستند، اظهار کرد: تخریب شبکه فشار متوسط و شکستگی و یا کج شدن پایه‌های فشار متوسط علت اصلی قطعی برق این روستاها است.

وی با بیان اینکه نیروهای اداره برق صومعه سرا به همراه اکیپ‌های کمکی از استان همدان و آذربایجان غربی در تلاش برای رفع خاموشی‌ها هستند، گفت: امیدواریم تا پایان روز جمعه و یا ابتدایی روز شنبه این خاموشی‌ها برطرف شود.

فرماندار صومعه سرا درباره شبکه‌های ارتباطی این شهرستان نیز بیان کرد: با توجه به قطعی برق، تلفن ثابت هفت مرکز مخابراتی شهرستان صومعه سرا در مناطق اباتر، بلگور، سیاه‌درویشان، هنده‌خاله، پشتیر، کوده و سس‌مس قطع است.

وی با اشاره به راه اندازی خطوط تلفن همراه با راه اندازی موتور برق در مرکز مخابراتی اباتر، تصریح کرد: متأسفانه هنوز تلفن‌های ثابت قطع است که در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر قطعی‌ها رفع شود.

سید محمدی در ادامه به وضعیت آب شرب روستایی شهرستان صومعه سرا نیز اشاره کرد و افزود: از ۱۱۳ روستایی تحت پوشش شبکه آب آشامیدنی روستایی با ۲۴ هزار مشترک ۱۵ روستا با ۲۶۰۰ مشترک دچار قطعی هستند.

وی با بیان اینکه اداره راهداری صومعه‌سرا از شروع برف، با ۱۰ دستگاه گریدر، لودر و برف‌روب در محورهای اصلی و فرعی (۱۶۰) کیلومتر اقدامات لازم را انجام داد، گفت: از غروب سه‌شنبه تاکنون، ۷۱۶ کیلومتر راه روستایی و راه مرغداری‌ها در روستاهای شهرستان بازگشایی شد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه تمام راه‌های اصلی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد، ادامه داد: از همه شهروندان به خاطر قصور و کوتاهی‌ها در انجام خدمات رسانی عذرخواهی می‌کنیم.


مهر