نقدی بر قدردانی هیات دولت از مسئولان گیلانی در بحران برف اخیر:

گیلان در بهتِ بحران است و دولت از مسئولان قدردانی می کند!


۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۲ | کد خبر: ۵۵۳۲ چاپ
گیلان در بهتِ بحران است و دولت از مسئولان قدردانی می کند!

کلانشهر _ گروه سیاسی: سایت استانداری گیلان، دیروز خبر از قدردانی هیات دولت از مسئولان اجرایی گیلان در بحران برف داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، در جلسه دیروز هیات دولت که به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور برگزار شد، از عملکرد جهادی مسئولان گیلان قدردانی شد.


این درحالی است که طی هفته گذشته اکثر رسانه‌های استان از عدم کفایت مسئولان در بحران برف بارها هشدار داده بودند و این موضوع تا جایی پیش رفت که سیف‌الله مسرور، بازرس کل استان گیلان هم گفت: ارزیابی مثبتی از عملکرد مسئولان اجرایی در بحران برف نداریم.
حتی موج نارضایتی‌ها سبب شده بود تا با فشار افکار عمومی، زمزمه‌هایی از عزل محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری گیلان هم به گوش برسد. زمزمه‌هایی که سرانجام به عزل وی ختم شد.
اگر از مجموعه دولت و دستگاه‌های تحت امرش نیز بگذریم، مگر بهراد ذاکری، عضو شورای اسلامی شهر رشت هم در صحن علنی شورا از عملکرد شهرداری و راهداری انتقاد نکرد و خواهان انتشار نامه عذرخواهی شورا از مردم نشد؟
حال در این میان جالب است که هیات دولت با چه متر و معیاری عملکرد دستگاه‌های اجرایی را اندازه گرفته است و یا چه گزارش‌هایی به هیات دولت رسیده که در جلسه آن، اقدامات مسئولان گیلان را "جهادی" توصیف می‌کنند و از آن قدردانی می‌کنند؟