عبدالله مقدم یکی از کوهنوردان گیلانی که طی سال های گذشته موفق شده بود به قلل مختلف کشور صعود کند عصر روز گذشته درگذشت.
اختصاصی کلانشهر: این ورزشکار فومنی بعد از صعود به قله ۴۸۱۱ متری سبلان در استان اردبیل که سومین کوه بلند ایران محسوب می شود در مسیر بازگشت از کوه دچار نارسایی قلبی شد و علی رغم تلاش های همنوردانش جان خود را از دست داد.او که متولد ۱۳۵۷ و از پرسنل فنی و مهندسی شرکت پگاه گیلان بود در گروه کوهنوردی این شرکت هم عضو بود و با پرچم پگاه تجربیات مختلف صعود را ثبت کرده بود.پیکر این کوهنورد، صبح امروز توسط امدادگران، از پای کوه سبلان به پزشکی قانونی اردبیل منتقل و بعد از تشریفات قانونی به گیلان منتقل می شود.از این کوهنورد، یک دختر ۱۰ ساله به یادگار مانده است.
زمان مراسم تشییع و خاکسپاری او طی ساعات آینده اعلام می شود.