در ساعت اولیه رای گیری :

استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت


۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۹ | کد خبر: ۵۵۷۵ چاپ
استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

کلانشهر : استاندار گیلان با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی، برگه خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم زمینه تقویت امنیت و انسجام ملی و ناامیدی دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «ارسلان زارع» استاندار گیلان در ساعات ابتدایی صبح جمعه با آغاز فرآیند رأی گیری با حضور در شعبه اخذ رأی میدان شهدای ذهاب برگه رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عزم راسخ ملت بزرگ ایران برای شرکت در همه رویدادهای سیاسی و جشن ملی برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: براساس گزارشات رسیده از همه حوزه‌های انتخابیه استان از نخستین دقایق آغاز رأی گیری شاهد حضور پرشور هستیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی و انتخابات‌های باشکوه در راستای حقوق شهروندی خود از جمله مردم پیشتاز بودند، افزود: از همه شهروندان گیلانی در خواست می‌شود که در ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی آگاهانه و مؤثر خود را به صندوق بیاندازد.

زارع در ادامه با بیان اینکه حضور ارزشمند مردم زمینه ساز توسعه استان و کشور می‌شود، گفت: این حضور ضریب امنیت ملی و تقویت انسجام ملی و ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام انقلاب اسلامی را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف و هوشیار و آگاه گیلان همانند ادوار گذشته این بار هم حضور حماسی خواهند داشت.

زارع با بیان اینکه استانداری وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارد پیش بینی‌ها لازم طبق فرآیند روز شمار انتخابات صورت گرفته و تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده است، گفت: در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری از دو هزار و ۵۵۹ و یک شعبه اقلیت‌های همه عوامل و مجریان حاضر و کار رأی گیری را آغاز و بر آن نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته به دلیل وجود شرایط نامساعد و نگرانی‌هایی برای قطع ارتباطات داشتیم اما خوشبختانه مشکلی نداریم در امنیت و سلامت کامل برگزاری می‌شود آنچه که مهم است حضور حداکثری ملت است.


مهر