نتایج نهایی انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اعلام شد

کلانشهر : با اتمام شمارش آرا نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان به شرح زیر است.

در حوزه انتخابی رشت، طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان و به ترتیب آراء ؛ جبار کوچکی نژاد، سیدعلی آقازاده دافساری و محمدرضا احمدی به عنوان منتخبان مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان جبار کوچکی نژاد با 50 هزار و 685 رأی، سیدعلی آقازاده دافساری با 47 هزار و 57 رأی و محمدرضا احمدی با 33 هزار و 992 رأی از مجموع 162 هزار و 562 آراء صحیح، به عنوان منتخبان مردم شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند.

در حوزه انتخابی لاهیجان و سیاهکل، طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان، رسول فرخی میکال با 18 هزار و 620 رأی از تعداد 60 هزار و 642 رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

در حوزه انتخابی لنگرود، پرویز محمدنژاد با ۲۲ هزار و ۶۳۳ رای منتخب مردم شدند.

در حوزه انتخابی آستانه و کیاشهر، طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان، محمّدعلی رمضانی دستک با ۱۳ هزار و ۹۴۸ رأی از تعداد ۳۶ هزار و ۷۶۳ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

در حوزه انتخابی تالش، رضوانشهر و ماسال، طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان، حسن محمدیاری با 30 هزار و 827 رأی از تعداد 126 هزار و 794 رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان های طوالش، رضوانشهر و ماسال در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

در حوزه انتخابی شفت و فومن، خلیل بهروزی‌فر با ۴۷ هزار و ۸۵۱ رای

در حوزه انتخابی صومعه سرا، طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان، کاظم دلخوش اباتری با ۲۸ هزار و ۱۷۶ رأی از تعداد ۵۳ هزار و ۷۸۷ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

در حوزه انتخابی املش و رودسر، طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان، محمدصفری ملک میان با ۲۵ هزار و ۴۷۴ رأی از تعداد  ۷۸ هزار و ۶۲۴ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان های رودسر و املش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

در حوزه انتخابی رودبار، منجیل و لوشان، مهرداد گودرزوند چگینی با ۱۶ هزار و ۱۹۹ رای از مجموع ۵۱ هزار و ۹۰۵ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان رودبار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

در حوزه انتخابی آستارا، غلامرضا مرحباء با ۱۴ هزار و ۸۳۴ رای از ۴۱ هزار و ۱۸ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان آستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

و در حوزه انتخابی انزلی نیز، آقای احمد دنیامالی با ۱۶ هزار و ۷۳۵ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

نظر شما:

security code