
کلانشهر : ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش اعلام کرد کلیه مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود.
به گزارش "ورزش سه"، در اطلاعیه شماره ۳این ستاد آمده است: به اطلاع عموم جامعه ورزش کشور می رساند با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی های به عمل آمده با وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین وزارت ورزش و جوانان کلیه مسابقات کشور همچنان در لیگهای مختلف ادامه ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود بدیهی است با در نظر گرفتن کلیه شرایط تمهیدات بعدی بنابر ضرورت کشور و با هماهنگی همه دستگاه ها انجام خواهد شد.
ورزش سه
جام حذفی این فصل برگزار نمیشود
بلاتکلیفی در ملوان؛ مازیار زارع در انتظار شفافیت وضعیت مدیریتی باشگاه
جام حذفی فوتبال برگزار نخواهد شد
افزایش نگرانیها در اردوی تیم ملی ایران/ طارمی به نیوزیلند نمیرسد؟
شکست داماش گیلان مقابل نفت و گاز گچساران
کشف یک جسد در نزدیکی محل تمرین تیم ملی ایران