چرا معاونت غذا و داروی علوم پزشکی گیلان در این شرایط حساس تعطیل است؟

کلانشهر _ گروه اجتماعی: «کرونا» لحظه به لحظه درحال پیش‌روی است و گیلان یکی از استان‌هایی است که وضعیت در آن بحرانی‌تر است. طبق آخرین آمارها اکنون 20 استان درگیر کرونا شده‌اند و گیلان بعد از قم و تهران سومین استانی است که بیشترین بیماران در آن شناسایی و گزارش شده‌اند. در این شرایط و با علم به مشکلاتی درمانی کشور، گیلان هم درگیر کمبودها در حوزه درمان است. 

امروز و بر اساس گزارش‌هایی که به کلانشهر رسید مطلع شدیم معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان به حالت تعطیل درآمده و هیچ شخصی  حتی برای اضطرار  جهت دریافت سفارش‌های بیمارستان های دولتی و پاسخگویی به مسائل متعدد شرکت های پخش دارو و تجهیزات  تعیین نشده است.

در شرایط حاضر و درحالی که تمام مراکز بیمارستانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی نیازهای دارویی خود را از این معاونت دریافت می‌کنند، تعطیلی این واحد مرتبط به درمان چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

اتفاق مذکور درحالی رخ داده است که همه می‌دانیم وضعیت در گیلان عادی نیست و همه باید برای کمک به این بحران در عرصه حضور داشته باشند.

بنا به گفته منابع آگاه تمامی معاونت های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله معاونت غذا و دارو به طور معمول در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است اما آیا این شرایط، شرایط عادی است؟

چرا دانشگاه علوم پزشکی گیلان به طور شفاف به این شبهات پاسخ نمی‌دهد و چرا گزارش‌های درمانی به صورت روزانه منتشر نمی‌شوند؟

کلانشهر با اطمینان از صحت این خبر، منتظر پاسخ مسئولان دانشگاه  علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو است تا تایید یا رد این خبر را نیز مخابره کند.

نظر شما:

security code