ضدعفونی کردن ورزشگاه سردارجنگل رشت


۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹ | کد خبر: ۵۷۲۳ چاپ

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه سردار جنگل رشت، این مجموعه شامگاه پنجشنبه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به طور کامل ضدعفونی شد.

ضدعفونی کردن ورزشگاه سردارجنگل رشت

کلانشهر : قربانعلی الماسخاله روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی های انجام شده بین هیات فوتبال گیلان و بهداری سپاه قدس گیلان و اداره ورزش و جوانان رشت، عملیات ضدعفونی ورزشگاه سردار جنگل انجام شد چون امروز قرار است یک دیدار از رقابت های لیگ دسته اول در این ورزشگاه انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا عوامل بهداری لشکر ۱۶ قدس گیلان با حضور در ورزشگاه سردارجنگل رشت اقدام به پاکسازی و ضدعفونی رختکن ها، نیمکت های ذخیره، اتاق های داوران، کنترل، جایگاه وی آی پی، جایگاه خبرنگاران و ... پرداختند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز(جمعه) در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

الماسخاله خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسابقات لیگ دسته اول تا ریشه کنی و کنترل بیماری کرونا تعطیل شود تا ادامه رقابت ها با حضور تماشاگران برگزار شود چون انجام مسابقه بدون حضور تماشاگر به طور حتم باعث کاسته شدن سطح کیفی رقابت ها خواهد شد.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، آرمان گهر سیرجان با ۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.