فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع و درگیری با حضور به موقع پلیس خبر داد.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.
سرهنگ کاظمی در پایان با اشاره به اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاهی جبران ناپذیر است، گفت: کنترل خشم و حل اختلافات از مجاری قانونی در کاهش جرایم خشن موثر است.
فرمانده انتظامی رودبار همچنین از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما: