حسین صمصامی، نماینده مجلس مدعی شده علاوه بر حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی، بنزین سه نرخی ۱۵۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی تصویب شده است.

کلانشهر: یک نماینده مجلس از تصویب سه نرخی شدن قیمت بنزین در جلسه سران قوا خبر داده است.
حسین صمصامی، نماینده مجلس در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «علاوه بر حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی، بنزین سه نرخی (۱۵۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی) نیز مصوب شده است. خوب است دولت محترم بفرمایند اگر چند نرخی، عامل رانت و فساد است، چرا مدام نرخ اضافه می کنند؟!»
روز گذشته هم صمصامی از تصویب حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی در جلسه سران قوا خبر داده بود که ساعاتی پس از آن بانک مرکزی آن را تکذیب کرد.
طبق ادعای صمصامی قرار است در طرح جدید دولت بنزین به سه نرخ ۱۵۰۰ تومانی برای سهمیه ۶۰ لیتر اول، ۳۰۰۰ تومانی برای سهمیه ۱۰۰ لیتر بعدی و ۵۰۰۰ تومانی برای مازاد ۱۶۰ لیتر سهمیه به دست مردم برسد.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه ۱۴۰۵ شارژ شد؛ بدون تغییر در میزان سهمیه