مراسم اختتامیه نخستین اجلاس استانداران کشورهای حاشیه دریای خزر امروز با حضور مهمانان داخلی و خارجی در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

این اجلاس دو روزه با حضور ۱۸ استاندار ایرانی و همتایان کشورهای همسایه برگزار شد.
براساس اعلام استاندار گیلان قرار است اجلاس های بعدی به شکل نوبتی در کشورهای همسایه برگزار شود تا تبادل تجربه و فرصت های تجاری تقویت شود.
افزایش مبادلات اقتصادی و حفاظت از محیط زیست دریایی و مقابله با کاهش سطح آب خزر از جمله مباحث مطرح شده در این اجلاس بود.
نظر شما:
ضرورت همکاری میان دستگاههای مختلف برای رفع مشکلات مردم
افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره «شهیده پرستار مرضیه نبوینیا» در بوستان ملت رشت
وعده استاندار گیلان؛ بازار رشت تا سه ماه آینده سامان می یابد
پایان بروکراسی تجاری در گیلان؛ واردات کالاهای اساسی از روسیه بدون «ثبت سفارش» و «تخصیص ارز»
ظرفیتهای دریای خزر میتواند تجارت كشور را متحول و هزینهها را كاهش دهد
زمینهای ملی با ۹۰ درصد تخفیف واگذار میشود