رمضانپور از ذاکری و حاجی پور تقدیر کرد


۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۹ | کد خبر: ۵۸۰۲ چاپ

کلانشهر: احمد رمضانپور جلسه شورای شهر گفت: دکتر ذاکری می‌توانست مانند بنده در خانه بماند و کاری نکند. او همچنین افزود: آقای حاجی پور در جلسات مختلف مردانه ایستاد.

رمضانپور از ذاکری و حاجی پور تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر رشت با روایتی از یک کتاب، گفت: خلاصه زندگی بشری همواره با حوادث توأم بوده است. مردمی که نسبت به پیامبران کفر ورزیدند، خداوند به آنان عذاب‌هایی داد و همواره انسان‌ها در معرض آزمایش و گرفتاری‌ها و انواع و اقسام بیماری بودند.
وی ادامه داد: در زمان جنگ جهانی دوم نیمی از جمعیت کشور ایران کشته شدند. همواره در این مسیرهای سخت، می‌بایست به نکاتی توجه داشته باشیم. یکی از این نکات وصل به خدا شدن و دیگری رعایت نکات بهداشتی است تا بتوان از این بحران عبور کرد.
عضو شورای شهر رشت افزود: هرچه بیماری در افراد مختلف سرایت کند به همان میزان از شدت و قدرت آن بیماری کاسته و با گذشت زمان درمان آن نیز یافت می‌شود.
رمضانپور با بیان اینکه تبلیغات منفی سبب ایجاد رعب و وحشت خواهد شد، اظهار داشت: ایجاد انرژی منفی، استرس و اضطراب سبب کاهش ایمنی بدن می‌شود. این استان ۸ هزار شهید تقدیم این آب‌وخاک کرده است. ۸ هزار شهیدی که می‌دانستند در چه شرایطی زیر آتش دشمن قرار دارند اما اکنون ما با یک ویروس مواجه هستیم که با رعایت بهداشت، خون سردی و توکل به خدا می‌توانیم آن را کنترل کنیم.

نظر شما:

security code