فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم بکارگیری کارکنان ادارات به صورت شیفتی در این شهر ساحلی گفت: نیروی انتظامی مکلف است از ورود خودروهای با پلاک استان‌ها و شهرهای درگیر ویروس کرونا به بندر انزلی جلوگیری کند.

ممنوعیت ورود خودرو های پلاک شهر های درگیر کرونا به انزلی

کلانشهر : اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در جلسه فوق العاده شورای سلامت شهرستان انزلی بیان کرد : روسای ادارات ملزم هستند تا یک سوم از نیروهای خود را به کار بگیرند و با مرخصی کارمندانی که به لحاظ سلامتی مشکل دارند، موافقت نمایند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین برای پشتیبانی نیروهای فعال در زمینه مقابله با ویروس کرونا و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزود: بارها به شهروندان تاکید کرده ایم که در منزل بمانند و از مراجعات غیرضروری به ادارات و اماکن شلوغ پرهیز کنند.

حیدری آزاد همچنین گفت: کلیه آرایشگاه های زنانه و مردانه تا اطلاع ثانوی در بندر انزلی تعطیل است و در صورت تخلف، با واحد صنفی متخلف به شدت برخورد می شود.

فرماندار بندر انزلی همچنین تاکید کرد: با توجه به کمبود خون در بیمارستان و نیاز مبرم به گروه های خونی مختلف در بندر انزلی، پایگاه انتقال خون شهرستان مکلف است علاوه بر ضدعفونی کردن تاسیسات اداری خود و همچنین واحد سیار انتقال خون، با اطلاع رسانی به شهروندان نسبت به دریافت خون از شهروندان بندر انزلی اقدام و از شهروندان نیز تقاضا می شود در کمک رسانی به همنوعان خود مثل همیشه همراه و همگام با کادر بهداشت و درمان شهرستان باشند.


ایرنا