در کمتر از 10 روز محقق شد؛

کشف سه محموله قاچاق در آستارا


۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹ | کد خبر: ۵۸۲ چاپ
کشف سه محموله قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف سه محموله قاچاق البسه خارجی، ماهی فاسد و باطری تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و 560 میلیون ریال در بدو ورود به این بندر مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد نمازی اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه راهی قلعه حین کنترل وسایط نقلیه عبوری محور مواصلاتی استان اردبیل به استان گیلان، به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و در بازرسی از این خودرو ۱۲۰ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این مقدار البسه های کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال می باشد، ادامه داد: راننده ۴۴ ساله این خودرو برای سیر مراحل قانونی مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ نمازی در ادامه به تداوم بازرسی ها در این نقطه اشاره کرد و توضیح داد: در ادامه مأموران به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و در بازرسی از آن خودرو ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماهی های کشف شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردند‌، اضافه کرد: با توجه به اینکه فرآوردهای خام دامی و شیلات قابلیت فساد دارند باید به صورت یخچالی و با زنجیره سرمایی حمل گردد، در غیر این صورت جزو محموله های غیر مجاز محسوب می شوند، در همین راستا راننده ۴۷ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در بخش پایانی سخنان خود از کشف ۳۶۰ عدد باطری تلفن همراه در همین ایست بازرسی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش باطری های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه محموله فوق از یک دستگاه اتوبوس کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی اضافه کرد: پلیس با توان وجدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی. اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

نظر شما:

security code