آقایی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان :

دستگاه قضا به پزشکانی که مطب های خود را تعطیل کرده اند هشدار داد


۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۱ | کد خبر: ۵۸۳۱ چاپ

معاون دادگستری گیلان با هشدار به پزشکانی که مطب‌های خود را تعطیل کرده اند گفت: این دسته از افراد باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

دستگاه قضا به پزشکانی که مطب های خود را تعطیل کرده اند هشدار داد

کلانشهر : به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان، از هشدار دستگاه قضا به معدود پزشکانی که مطب خود را در وضعیت شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده و یا از پذیرش بیماران امتناع می‌کنند خبر داد و گفت: در حال حاضر ما در یک وضعیت بحرانی به سر می‌بریم بنابراین این افراد باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا، افزود: کادر درمانی در واقع سربازان خط مقدم این جبهه جنگ هستند که با ایثار و فداکاری وصف‌ناپذیری مشغول خدمت به مردم و بیماران هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان، شرایط امروز جامعه را که به بیماری کرونا دچار شده بسیار حساس تلقی کرد و با بیان اینکه همه باید به میدان مبارزه وارد شوند، گفت: امروز با تعداد زیادی از پزشکان مسئولیت‌پذیر و پرستاران مواجه‌ایم که برای خدمت به مردم کشور خود از هیچ ایثاری فروگذار نمی‌کنند.

احمد آقایی افزود: با قدردانی از همت بلند کادر درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان افزود: هم‌اینک تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران بیمار هستند، اما با تمام این‌ها باز صحنه و میدان را خالی نکرده و برای خدمت به مردم و بیماران از دل و عمق جان خود مایه می‌گذارند.

او از برخورد بدون اغماض دستگاه قضا برای متخلفان و احتکار کنندگان لوازم بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: پیگیری تخلف این مجرمان در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.


باشگاه خبرنگاران جوان