استاندار گیلان تاکید کرد:

از هرگونه سفر به گیلان بپرهیزید / پذیرش مسافر به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت


۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸ | کد خبر: ۵۸۳۲ چاپ
از هرگونه سفر به گیلان بپرهیزید / پذیرش مسافر به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت

کلانشهر _ گروه سیاسی: پس از شیوع کرونا در گیلان و با توجه به توصیه‌های استاندار گیلان به نهادهای اجرایی، مقرر شد که در ایام نوروز استان گیلان پذیرای مهمانان نوروزی نباشد. بر همین اساس شب گذشته ارسلان زارع بر اساس آمار اداره کل راهداری استان گیلان به کاهش میزان آمد و شد به استان اشاره کرد و گفت: پیشتر به شهرداران و آموزش و پرورش تأکید شده بود که از پذیرش مسافران در ایام نوروز خودداری کنند اکنون نیز انتظار دارم هم وطنان از سفر به گیلان در این مقطع زمانی بپرهیزند و هتل ها نیز پذیرش مسافر نداشته باشند.

در روزهای گذشته هم در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس تاکید کرده بود: آموزش و پرورش استان به فرهنگیان کشور اعلام کند در ایام عید حتی برای یک نفر پذیرش مسافر نخواهیم داشت. او اضافه کرد: همچنین به همه شهرداری های گیلان اعلام شده است که هرگونه برپایی چادر و کمپ برای مسافران ممنوع است.

 

شیوع ویروس کرونا گیلان را وارد بحران بزرگی کرده است و بدیهی است که در بازه‌ی پیش رو گیلان نمی‌تواند پذیرای آن حجم از مسافری باشد که در سال‌های قبل مهمان این استان بودند. اگرچه خطر شیوع کرونا کشوری است اما انتظار می‌رود که هموطنان در نوروز امسال از سفر به استان گیلان که یکی از سه کانون اصلی این ویروس است پرهیز کنند.

استاندار گیلان در جمع راهپیمایان روز قدس رشت:
 پیروزی نزدیک است و بزودی نماز در قدس اقامه خواهد شد

نظر شما:

security code