پس از یک روز جست وجوی گسترده و انتشار تصاویر «ستایش عبداللهی» در شبکه های اجتماعی، این دانش آموز ۱۳ ساله گیلانی ساعتی پیش توسط نیروی انتظامی در رشت پیدا شد. مادر او در گفت وگو با کلانشهر خبر داد که ستایش در سلامت است و خانواده در حال گفت وگو با مشاوران برای بازگشت آرام او به روال عادی زندگی هستند

مادر ستایش ضمن قدردانی فراوان از نیروی انتظامی و مردم گیلان برای همراهی در پیدا شدن دخترش تاکید کرد: «حال ستایش خوب است و اکنون همراه خانواده در حال گفت وگو با مشاوران هستیم.»
او همچنین اطمینان داد که با حمایت و صحبت های خانوادگی تلاش می کنند تا ستایش با آرامش به درس و فعالیت ورزشی خود بازگردد و از این تجربه درس بگیرد.
نظر شما: