بخشی از مسافران گیلان بازگردانده شدند


۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۷ | کد خبر: ۵۸۷۴ چاپ
بخشی از مسافران گیلان بازگردانده شدند

کلانشهر: فرماندار رودبار گفت : در پی دستور استاندار گیلان در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به استان، آزاد راه و جاده رشت-قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد.

محمدصالح ضیایی عصر جمعه در این رابطه گفت : پلیس راه و نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در مبادی ورودی گیلان در شهرستان از ورود مسافر به استان جلوگیری می کنند و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به ورود به استان داشتند را منصرف کرده بازگرداندند.

فرماندار رودبار با تاکید بر اینکه مردم برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند، افزود: خودروهای حامل مواد غذایی و سوختی و دارو از ممنوعیت ورود به گیلان، مستثنی هستند.

در همین رابطه فرماندار آستارا هم گفته است: به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، ورود هر گونه خودروی غیر بومی در مبادی ورودی استان گیلان از مسیر حیران - آستارا ممنوع بوده و از صبح امروز از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری شده است.

حسن رستم زاد عنوان کرد: نیازمند هم افزایی و تعامل جمعی برای مقابله با ویروس کرونا هستیم و شکست آن نیازمند بسیج همگانی است و در این راستا محور اردبیل - آستارا هم تا اطلاع ثانوی مسدود است و به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی اجازه تردد داده نمی شود.

 بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و برای جلوگیری از گسترش این ویروس ورود انواع خودروها در همه محورهای ورودی به گیلان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

ایرنا / عکس تزیینی است