همزمان با گرامیداشت روز رشت، مسئولان شهری با حضور در بیمارستان ولی عصر(عج) رشت از نخستین نوزاد دختر متولدشده در روز ۱۲ دی ماه استقبال و از خانواده وی تجلیل کردند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این آیین که در بیمارستان ولی عصر(عج) رشت برگزار شد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، شهردار رشت و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت با خانواده این نوزاد دیدار کرده و ضمن تبریک این رویداد، یادبودی به رسم این مناسبت اهدا کردند.
این برنامه با هدف پاسداشت هویت فرهنگی و اجتماعی شهر رشت برگزار شد.
هفته رشت همه ساله از ۶ تا ۱۲ دی ماه برگزار می شود و در این ایام، برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و هویتی با محوریت معرفی پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر رشت اجرا می شود.