فرماندار رشت خبر داد :

تعطیلی همه واحد های بوم گردی رشت


۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰ | کد خبر: ۵۹۱۲ چاپ

همه واحدهای بوم گردی شهرستان رشت تعطیل می شوند.

تعطیلی همه واحد های بوم گردی رشت

کلانشهر : فرماندار رشت در هفتمین جلسه پیشگیری از کرونا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : همه واحدهای بوم گردی شهرستان رشت تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل می شوند و در صورت پذیرش مسافر ، با صاحبان واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

میرشمس مومنی زاده افزود : برای جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا در رشت همه بازرهای هفتگی ، سفره خانه های سنتی ، قهو ه خانه ها و مراکز های اقامتی - تفریحی تعطیل شده است و اگر صاحبان هر کدام از این واحدها ، خود سرانه اقدام به بازگشایی کنند ، با آنان برخورد خواهد شد .

وی با بیان اینکه گند زدایی در شهر رشت و بخش ها مداوم انجام می شود افزود : براساس توافق های انجام شده ، آب ، برق ، گاز و تلفن هیچ مشترکی بدلیل بدهی قطع نمی شود.

فرماندار رشت گفت : برای جلوگیری از شیوع بیماری از پذیرش هرگونه مسافر در شهرستان رشت تا اطلاع بعدی معذوریم.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت درمجلس شورای اسلامی هم بر تشکیل ستاد مرکزی پیشگیری از کرونا در رشت تاکید کرد و افزود : با توجه به مرکزیت رشت و حضور بیماران مبتلا در بیمارستان های این شهر، باید امکانات ویژه‌ای به این شهر اختصاص یابد.

وی افزود : بدلیل درگیر بودن گیلان با بیماری کرونا، حضور یکی از معاونین وزیر بهداشت در این استان برای رسیدگی بیشتر و دریافت امکانات بهداشتی الزامی است.

جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه هشدارهای مراقبتی باید مدام تکرار شود افزود : با توجه به آغاز فصل کشاورزی و شروع کار کشاورزان باید شرایط لازم برای انجام کار کشاورزی انجام شود و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به کشاورزان اطلاع رسانی شود.

وی همچنین بر نظارت و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز از کارخانجات تولید کننده تاکید کرد.


صداوسیما