سفیر ایران در پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا از ایران خواسته است که خویشتن داری کند و منافع آمریکا در منطقه را هدف قرار ندهد.
کلانشهر: به گزارش
فارس؛ رسانه پاکستانی داون به نقل از سفیر ایران در این کشور رضا امیری مقدم خبر داد که واشنگتن به تهران اطلاع داده است که قصد حمله به ایران را ندارد.
طبق این گزارش، دیپلمات ایرانی در این باره اظهار داشت که رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به ایران اعلام کرده که حمله نخواهد کرد و همچنین خواستار خویشتن داری ایران شد و از تهران خواست که منافع آمریکا در منطقه را هدف قرار ندهد.
با این حال امیری مقدم افزود که ایران در وضعیت بالای هشدار قرار دارد و در صورت حمله، اماکن آمریکایی و اسرائیلی در منطقه را هدف قرار خواهد داد.
در روزهای اخیر مقامات آمریکایی بارها مواضع تندی علیه ایران گرفته اند که با واکنش تهران همراه بوده و مقامات ایرانی تأکید کرده اند که هرگونه تهدید از سوی آمریکا، با پاسخ مقابل مواجه خواهد شد.