گزارش تصویری؛ وضعیت درمانگاه امام سجاد رشت ۳۲ روز بعد از آنکه در شعله های آتش سوخت

اختصاصی کلانشهر: الهه فلاح- خیابان های رشت هجدهم دی ماه شاهد اتفاقاتی بود که در تاریخش اگر گفته نشود بی نظیر که کم نظیر بود. اعتراضات دی ماه که ابتدا به صورت مسالمت آمیز در نقاط مختلف ایران در جریان بود، ناگهان در شامگاه پنج شنبه به خشونت کشیده شد و طبق آمار رسمی در این شب بیش از ۷۰ نقطه در رشت به آتش کشیده شد. زبانه های آتش از دل مساجد، بانکها، خودروهای دولتی و شخصی و حتی یک درمانگاه شعله کشید و ساکنان رشت را در بهتی عمیق فرو برد. در این بین به آتش کشیده شدن درمانگاه امام سجاد در خیابان نامجوی رشت باعث جان باختنِ مرضیه نبوی نیا مامای ۳۱ ساله ای شد که در این درمانگاه به عنوان پرستار مشغول فعالیت بود.

نبوی نیا که هنگام آتش سوزی در طبقه هشتم درمانگاه مشغول ارائه خدمت به بیماران بود بعد از کمک به خروج بیماران از مرکز، در آتش گسترده ساختمان گرفتار شد و جانش را از دست داد تا حالا دختر ۵ساله اش به نام «زینب» بدون حضور مادر، بزرگ شود.

تصاویر وضعیت این درمانگاه را ۳۲ روز بعد از آتش سوزی گسترده هجدهم دی ماه نشان می دهد.