سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

وزیر کشور نسبت به تعیین تکلیف شهردار رشت اقدام کند


۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۶ | کد خبر: ۵۹۹ چاپ
وزیر کشور نسبت به تعیین تکلیف شهردار رشت اقدام کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه رشت ۵ ماه بدون شهردار بوده است، گفت: از وزیر کشور می خواهیم تا در مهلت قانونی و مقرر نسبت به تعیین تکلیف شهردار منتخب رشت اقدام کند.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به حواشی پیرامون انتخاب شهردار رشت، اظهارکرد: برای جلوگیری از فرصت سوزی بیشتر و حفظ منافع شهر و شهروندان انتظار داریم وزیر کشور هر چه سریعتر نسبت به بررسی و اعلام نظر نهایی پیرامون شهردار منتخب رشت پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه رشت بیش از پنج ماه بدون شهردار بوده است، افزود: در این باره فرصت‌های زیادی از دست رفته و شهروندان نیز از این بابت ناراضی هستند.

شیرزاد به انتخاب انجام شده ۶ عضو شورای شهر درباره شهردار رشت اشاره کرد و گفت: قطعا در این باره طبق قانون و براساس تصویب نامه جدید هیئت وزیران تصمیم گیری می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه قانون در این باره فصل الخطاب است، بیان کرد: مردم رشت شایسته بهترین‌ها هستند و برای جلوگیری از فرصت سوزی بیشتر و حفظ و تامین منافع شهر و شهروندان انتظار داریم وزیر کشور نسبت به بررسی و اعلام نظر در مهلت قانونی اقدام کنند.