تعطیلی برگزاری مراسم‌ در مساجد استان، و شهرستان ها بویژه صومعه سرا ادامه دارد ازاین رو خیرین و شهروندان نیکوکار هزینه‌های مربوط‌ به مراسم عزیزان خود را به مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بخش بهداشت و درمان اختصاص داده اند .

اختصاص هزینه مجلس ختم برای مبارزه با کرونا

کلانشهر : فرماندار صومعه سرادر این رابطه اظهار داشت : تاکنون با کمک خیران ۵ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک و دستکش مخصوص کادر درمانی و پرستاری به ما برای توزیع تحویل داده شد .

سید جلال سید محمدی افزود : مشارکت خیرین در تامین مایحتاج ضروری مردم بسیار مسولانه و قابل توجه بوده است .

وی با بیان اینکه عده‌ای در این روزها اقدام به تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهرستان صومعه سرا کرده‌اند، افزود: یکی از شرکت‌های تولید مواد شوینده در صومعه سرا نیز محلول‌های ضدعفونی در نقاط مختلف شهرستان توزیع کرده است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه خاطرنشان کرد : ۱۲۲ کارتن مواد شوینده و بهداشتی، یکهزار و ۱۰۰ عدد محلول ضدعفونی دست و سطوح و ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی سطوح در دو مرحله بین مردم و ادارات و مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به این که توزیع یکهزار و ۶۴۴ عدد محلول ضدعفونی دست در بین ادارات مراکز درمانی و مردم، ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی نیز در روستاهای شهرستان صومعه سرا توزیع شده است

وی با بیان اینکه برخی از افراد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت خودجوش نسبت به تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدام کرده اند که این اقدامشان قابل تقدیر است، گفت: ضروری است هموطنان عزیز بهداشت فردی را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری رعایت کنند و از حضور در اماکن و خیابان ها خود داری کنند.