کمک های علی کریمی برای مبارزه با کرونا به گیلان رسید

جادوگر علیه کرونا


۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲ | کد خبر: ۶۰۱۶ چاپ

علی کریمی جادوگر فوتبال ایران برای مبارزه با کرونا به یاری مردم گیلان شتافت.

جادوگر علیه کرونا

کلانشهر : دبیر هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد : علی کریمی مالک و سرمربی اسبق سپیدرود رشت که اصالت گیلانی دارد، برای کمک به هم استانی های خود در مقابله با کرونا لوازم حرفه ای پزشکی و بهداشتی ارسال کرد.

فرزاد سیری افزود: این اسطوره فوتبال گیلان که در گذشته نه چندان دور به عنوان بازیکن در میادین حاضر بود و به دلیل نحوه بازی و دریبل هایش به جادوگر فوتبال مشهور شد، نخستین محموله کمک‌هایش را برای بیمارستان‌ های استان گیلان ارسال کرد و هم اینک در انبار دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در گیلان همزمان با سایر نقاط کشور علاوه بر اختلال در زندگی عادی مردم، باعث کمبود اقلام بهداشتی و پزشکی برای مبارزه با این بیماری شده که این امر موجب گردید تا تعدادی از هموطنان ما در ایران و نیز خارج از مرزهای ایران برای کمک به مردم گیلان اقدام کنند.

وی بیان کرد: علی کریمی نیز آمادگی خود را برای اهدای کمک‌ های نقدی و غیر نقدی اعلام کرد که محموله ارسالی وی شامل لوازم پزشکی و بهداشتی از قبیل ماسک N۹۵، گان، عینک، دستکش، مواد ضدعفونی و ... می باشد.

دبیر هیات فوتبال گیلان ابراز امیدواری کرد : سایر خیرین و افرادی که می توانند در این زمینه کمک کنند، اقدمات لازم را انجام و به کمک و یاری سایر هموطنان خود بشتابند تا هر چه زودتر این بیماری در کشور کنترل و ریشه کن شود.


ایرنا