دانشگاه خوارزمی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که برگزاری کلاس های درس تا پایان اسفندماه جاری به صورت مجازی خواهد بود.

کلاس‌های دانشگاه خوارزمی تا پایان اسفند مجازی است
کلانشهر: در اطلاعیه روز سه شنبه پنجم اسفند دانشگاه خوارزمی آمده است: براساس ابلاغیه های وزارت عتف، استانداری و مصوبه هیئت رئیسه و شورای دانشگاه، با توجه به بازه زمانی اندک حضور دانشجویان در هفته های پیش رو و ماه مبارک رمضان، هزینه های زیاد رفت آمد و درخواست جمع کثیری از خانواده ها و دانشجویان، به استحضار می رساند کلیه کلاس ها در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو پردیس تهران و کرج تا پایان اسفند ۱۴۰۴ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه ها و رساله ها با نظر دانشکده ها به صورت مجازی یا حضوری امکان پذیر است.

آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه صرفاً برای استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی باز است و خدمات لازم را ارائه می دهند.

نظر شما:

security code