فرماندار رشت اعلام کرد :

ممنوعیت تجمعات انسانی / مکاتبات قبلی که در تناقض با این مصوبه باشد، باطل است


۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸ | کد خبر: ۶۰۲۴ چاپ

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه مطابق با مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان، برگزاری هر گونه تجمع تحت هر عنوانی ممنوع می‌باشد، تصریح کرد: همه برنامه ها و دستورالعمل های قبلی که متناقض با این مصوبه باشند، تا اطلاع ثانوی کان لم یکن تلقی می‌شود.

ممنوعیت تجمعات انسانی / مکاتبات قبلی که در تناقض با این مصوبه باشد، باطل است

کلانشهر : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه مطابق با مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان، برگزاری هر گونه تجمع تحت هر عنوان ممنوع است، افزود: در همین راستا کلیه برنامه ها و مکاتبات قبلی که در تناقض با این مصوبه باشد، کان لم یکن تلقی می‌شود.

وی با تشکر از همه کسانی که با همراهی با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، زمینه قطع زنجیره شیوع این بیماری را فراهم می‌کنند، تاکید کرد: برگزاری کلیه برنامه های فرهنگی نیز از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

فرماندار رشت همچنین با اشاره به انتشار نامه ای در خصوص اجازه فروش مواد محترقه برای یک موسسه، خاطر نشان ساخت: این نامه در پی اجرای دستورالعمل قبلی وزارت کشور که قبل از شیوع کرونا ابلاغ شده بود ، صادر شده و بر اساس همین مصوبه ستاد مقابله با کرونا، کان لم یکن تلقی می‌شود.