فرماندار لنگرود خبر داد :

راه اندازی نقاهتگاه کرونایی در اردوگاه هلال احمر چاف


۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۸ | کد خبر: ۶۰۲۵ چاپ

فرماندار لنگرود راه اندازی مرکز نقاهتگاهی در اردوگاه هلال احمر چاف را موجب ایجاد آرامش برای بیماران دانست و یادآور شد: رایزنی های لازم در راستای تفکیک بیمارستان امینی از بیمارستان جدیدالاحداث و بهره برداری از این اردوگاه انجام می شود.

راه اندازی نقاهتگاه کرونایی در اردوگاه هلال احمر چاف

کلانشهر : سیروس شفقی در حاشیه بازدید از اردوگاه هلال احمر چاف لنگرود، اظهار کرد: به دنبال استمرار روند خدمت رسانی درمانی، تریاژ و پذیرش بیمار در بیمارستان امینی شهرستان لنگرود هستیم.

وی با اشاره به اجرای مراحل پایانی تجهیز و بهره برداری از بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود، تصریح کرد: می خواهیم بیماران کرونایی شهرستان را به این بیمارستان جدیدالاحداث منتقل کنیم.

فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از سلامت خانواده های بیماران کرونایی بهبود یافته، افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر و ارائه مراقبت های درمانی کیفی تر یک مرکز نقاهتگاهی در نظر گرفتیم تا بیماران بعد از ترخیص به آن مرکز منتقل شوند تا علاوه بر بهبودی کامل خودشان، احتمال درگیری خانواده های آنان با کرونا به حداقلبرسد.

شفقی راه اندازی یک مرکز نقاهتگاهی در اردوگاه هلال احمر چاف را موجب ایجاد آرامش برای بیماران دانست و یادآور شد: طی فردا رایزنی های لازم در راستای تفکیک بیمارستان امینی از بیمارستان جدیدالاحداث و بهره برداری از این اردوگاه انجام می شود.

وی سیر نزولی مراجعه بیماران به بیمارستان را مایه خرسندی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی و کاهش تردد در شهر موجب شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهند شد.

فرماندار لنگرود متذکر شد: اگر کاهش تردد در شهر و پرهیز از تجمعات ادامه پیدا نکند، متاسفانه شاهد سیر صعودی بیماری خواهیم بود لذا مردم و بازاریان با کادر درمانی و شورای سلامت شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد بازگشت روزهای خوب باشیم.


ایسنا