قتل مردی در مشاجره سر خرید هندوانه


۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۸ | کد خبر: ۶۰۲۶ چاپ

مشاجره لفظی در خرید هندوانه ، قتل مرد 39 ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.

قتل مردی در مشاجره سر خرید هندوانه

کلانشهر : به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اعلام کرد: گزارشی از وقوع درگیری منجر به جرح بین 2 نفر در یک میوه فروشی یکی از مناطق حاشیه‌ شهر لاهیجان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های امداد و انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ قاسم جانعلی پور افزود: پس از حضور نیروهای امدادی و انتظامی در محل درگیری و انتقال فرد مجروح به بیمارستان ، این مرد 39 ساله به علت شدت جراحات وارد شده بر اثر ضربات چاقو جان باخت.
وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه قتل ، قاتل شناسایی و دستگیری وی و همدستانش در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت اضافه کرد:‌ قاتل 27 ساله و 2 همدست 27 و 28 ساله وی در کمتر از 3 ساعت هنگام خروج از شهرستان لاهیجان بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس انگیزه خود را از قتل ، مشاجره لفظی در خرید هندوانه و مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

در سرهنگ قاسم جانعلی پور در پایان با بیان اینکه آلت قتل از خانه متهم کشف شد ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.