استاندار گیلان با اشاره به از سر گیری فعالیت اداره های استان گیلان بعد از یک هفته تعطیلی عمومی شهادت رهبر انقلاب اسلامی توضیح داد که به دلیل شرایط جنگی حاکی بر کشور فعلا اداره ها با نیمی از ظرفیتشان به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت

از سرگیری فعالیت ادارات و نهادهای گیلان از فردا؛ فعلا ۵۰ درصد حضوری
کلانشهر: هادی حق شناس استاندار گیلان گفت: فعالیت ادارات و نهادهای استان از فردا یکشنبه به روال عادی بازمی گردد اما با توجه به شرایط موجود و به منظور رعایت حال کارکنان دولت و تسهیل امور مردم، ۵۰ درصد کارکنان به صورت حضوری و ۵۰ درصد دیگر به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

استاندار افزود: دستگاه های اجرایی و نهادها موظف هستند تا حد امکان شرایط دورکاری را برای بانوان، به ویژه بانوان دارای فرزند زیر ۱۲ سال فراهم کنند.

نظر شما:

security code